Aug 24, 2011

Kombináció - Combination

Igazándiból már másfél hete megcsináltam ezt, csak folyton nyaralunk (szegény én :D), és nem volt időm lefényképezni. Ma erőt vettem magamon, és kiálltam a negyven fokba, és viszonylag hamar még az autofókuszt is kikapcsoltam (egy pont a lúzerpont-gyűjteménybe. amúgy se értem, miért volt bekapcsolva?? :D). 
Nektek hogy tetszik ez a feketénbuborékos-lávaköves kombó? :)

I actually made this a week and a half ago but we've been on vacation all the time (poor me :D) and I never had time to take pictures of it. Today I gathered all my strengths and withstood the 40 degrees (Celsius...), and even managed to turn the autofocus off quite soon (well, not soon enough though... I know I'm a loser sometimes - why was it on, anyways?? :D) .
How do you like this combo of bubbles on black and lava stone? :)

Feketénbuborék és lávakő - Bubbles on black and lava stone

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...