Dec 20, 2011

És a nyertes...

Ma reggel iskolába menés előtt gyorsan még sorsolt egyet A (E nélkül) Bizottság, aztán még elrohantunk fenyőt venni, és még telekonferenciázni is kellett (nem nekem, én csak csendesenhátsóülésendidergő alany voltam), ésatöbbi, most jutottam el oda (ti. a gépemhez), hogy jelentsem, megvan a karácsonyi játék nyertese! 
Ismét bekerültek a kalapomba a nevek szép sorjában:
 
Pom-pom...
Aztán pedig jött a sors keze:

Húúúz
És íme, a szerencsés, akinek a neve a papíron áll (mármint a papír íme, nem a nyertes):

Tadam! :)
Nagy gratula MARLÁnak, kérlek, hogy írjál, hogy mi módon juttassam el hozzád, és főleg hogy melyik csomagot (most már tényleg választani kell :)).

Még egyszer köszönöm mindenkinek a játékot, legközelebb jövőre játszunk! És persze mindenkinek jó és békés készülődést kívánok :)

1 comment:

  1. Jujujj, de nagyon mázlista vagyok. :)
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm! Ma rózsaszín lábbal keltem fel (a medálnak a színe nagyon tuti), úgyhogy a rózsaszínt kérem szépen. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...