Mar 8, 2012

Játék - Pay it forward

Ezzel már egy ideje adós vagyok - Emőke még januárban hirdetett játékot, amire én is jelentkeztem. A játék nagyon egyszerű, ott jelentkeztem, ő majd meglep valamivel (huhú, izgalmas :)), és most én is itt meghirdetem a játékot, és várom a vállalkozó szellemű 5 azaz öt jelentkezőt, aki szeretné, ha én lepném meg valamivel, amit én, saját kezűleg készítettem. Ami nem biztos, hogy üveggel kapcsolatos dolog lesz, de persze ez sem kizárt. És az első öt jelentkezőnek annyi a feladata, hogy a játékot folytassa tovább. 
Ide is másolom a szabályt, ahogy Emőke posztjában is megjelent: 

"Ez egy láncjáték, amiben megajándékozod valamilyen SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ DOLOGGAL az első öt embert, aki hozzászólásban jelentkezik. Nekik szintén ki kell tenni ezt a posztot, és továbbvinni a játékot, készíteni valamilyen meglepetést az első öt jelentkezőjüknek. Izgalmas, mivel az ajándéknak 2012 vége előtt kell célba érnie, tehát igazán meglepetésszerű lehet! :) Bármilyen egyszerű dologról legyen is szó, a lényeg, hogy saját, szívvel készült ajándék legyen! :)"

Tehát: várom az első öt jelentkezőt!* :) 


 
I'm paying a debt with this post - it's been waiting patiently since January when Emőke offered to have a game in her blog (lovely blog, btw, full of awesome recipes and goodies - unfortunately only in Hungarian, though... but the pictures are great, too! :)). It's pretty simple: I wrote her that I wanted to participate and she will just surprise me with something that she made. Sounds great, huh? So now it's my turn to announce the game: the first five people to comment here and say they'd like to play will get a handmade surprise from me. I can't guarantee that it will be something glassy but you never know ;) All these five people will have to do is to continue the game :) 
And here are the rules from her blog post:


 "Pay it forward 2012...
 I promise to make something handmade for the first five people who comment. They must in turn post this and make something for the first five people who comment on their status. The rules are it has to be handmade by you and they must receive it before 2012 ends... it can be as simple as making a friend a cup of coffee. Don't forget you MUST post this on your status and make something for others!!!"
 
So I'm waiting for the first five to comment!** :)


 
---------
*remélem, lesz öt bátor ember... :)
** I sure hope there will be five brave enough people coming :)

11 comments:

  1. Oké, oké :) Nálam kétszer is, de csak egynek számítom :D
    Akkor még négy bátor jelentkezőt várok. :)

    ReplyDelete
  2. igen, nálam is, mert egy órája már jelentkeztem, de eltűnt a kommentem :/ köszi!!

    ReplyDelete
  3. Hú, hát az nem én voltam, hanem a blogspotos manók :) de e-mailben megkaptam mind a kettőt :)

    ReplyDelete
  4. Én is jelentkeznék, ha még van hely! :)

    ReplyDelete
  5. Hát látod, még van, nem tolongtok :/ :D
    Tehát még három jelentkezőt várok :)

    ReplyDelete
  6. Szeretnék jelentkezni!! :)
    ez szupi! :)

    ReplyDelete
  7. Szuper, akkor már csak kettőt várunk :)

    ReplyDelete
  8. Nagyon boldogan jelentkezem és irtóra örülök, hogy kapok tőled valami szépséget! :-)))

    ReplyDelete
  9. :) nem ígérem, hogy üveg lesz. Köszönöm Neked is, akkor már csak egy embert szeretnék :)

    ReplyDelete
  10. Én is jelentkezem, ha még lehet:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...